miercuri, 16 aprilie 2014

Schimbare


E timpul pentru o schimbare. Un amestec pervers de ganduri si idei, de cele mai multe ori intunecate, imi invadeaza capul . M-am transformat, ajutat de falsitatea celor din jur. Observ ca devin vulnerabil in ochii celorlalti, chiar si in ai mei. Odata cu acceptarea persoanelor false in umila mea viata, invitandu-i cu bratele deschise in intimitatea mea, nu fac decat sa ma ranesc. Sunt luat de prost uneori. Alteori devin patetic, jalnic, enervant, arogant cu persoane ce se cred superioare. Nu mai am nevoie de asta. Ma ratez constient urmand drumuri mult prea lungi si pline de obstacole ce conduc spre un complex. Un principiu gresit.
           "Oare asta-i costul care ttrebuie platit s-o ard in circul vostru? Zi-mi, care-i rostul?" - Un vers dintr-o melodie simpla. Un vers ce pe mine ma motiveaza. Cati dintre voi si-au pus intrebarea : "cine vreau sa fiu cu adevarat?" si cati dintre voi au fost capabili sa-si raspunda. O parte foarte mare dintre persoanele care-si stabilesc un tel in viata esueaza lamentabil fara sa ajunga nici macar la jumatatea drumului. Sunt de parere ca nu-s motivati. Nu indeajuns incat sa treaca de obstacole. Constiinta-i cea mai complexa parte a sistemului nostru. O lupta cu noi insine ce ne face sa pierdem usor in fata unor principii false, gresite. NU AVEM NEVOIE SA PIERDEM !!! Suntem cine vrem noi sa fim, facem ceea ce ne dorim sa facem si putem ajunge unde ne dorim sa ajungem ! Nu trebuie sa avem parinti plini de bani ! Nu trebuie sa profitam de persoanele din jurul nostru. Nu trebuie sa asteptam momentul perfect! Nu trebuie sa facem parte dintr-un cerc cu influenta! Suntem perfecti!!!
    Odata ce ne construim momentul perfect, nu putem esua ! Exista un milion de lucruri care ne pot motiva! Atunci cand esti motivat, teama ca vei esua dispare. Ramane doar speranta. Increderea poate construi stalpi din beton in sufletul nostru. Putem ajunge ceea ce ne dorim. Trebuie doar sa ne regasim in ceea ce facem. Trebuie sa iubim ceea ce facem.Asta ar putea fi schimbarea in bine asteptata de atata timp. Pentru mine, ecoul succesului a inceput sa rasune in urechile surde si amortite. Nu crezi ca e timpul sa il auzim cu totii ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu