sâmbătă, 1 februarie 2014

Introducere...

Salut! Ma numesc Georgian,iar probabil cei care vor citi pe aici,din cand in cand, ma cunosc deja.Am decis sa fac o introducere,un fel de mini-prezentare a mea si a ceea ce va urma sa se intample pe blog. Poate,printr-o minune,va avea o oarecare priza la publicul marunt. M-ar putea motiva, as putea continua, sau l-as lasa balta, cel putin o perioada. Asta va depinde de cei care se vor arata interesati.
In primul rand,tin sa-i multumesc iubitei mele.Ea a fost cea care m-a indrumat. Dupa cateva luni in care am stat si am urmarit postarile de pe blogul sau personal, m-am decis sa incerc si eu, in timp ce ea s-a aratat extrem de incantata sa ma ajute. Cert e ca fara ea imi cam prindeam urechile pe aici.Asa ca multumesc! Pentru asta si pentru ca-mi faci fiecare zi mai buna! 
In al doilea,rand vreau sa multumesc celor din jurul care m-au ajutat sa-mi recapat increderea in mine. Sper ca totul sa decurga intr-o atmosfera placuta. 
Haidi, pa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu